|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
wap88
|
Post subject: Gerard in Arnhem!! Posted: 04 Jun 2009, 20:57 |
|
|
|
Afgelopen zondag was Gerard in Arnhem voor een optreden op het muziekfestival 'Puur Hollands'.
Het was echt weer geweldig.. dat hele plein ging uit z'n dak toen Geer met 'Maak Me Gek' opkwam en het hield pas op toen Geer van het podium was.. Hij kreeg het hele publiek weer met zich mee en wat is dat toch geweldig om te zien!
Helaas zong hij wel weer de Toppers-medley, van mij mag het de laatste keer zijn geweest dat hij die zong.. Als Geer zingt dan hoeven we natuurlijk niet Gordon's liedjes te horen, vind ik tenminste. En het ergste was nog dat hij de medley wat had ingekort en niet eens één van z'n eigen liedjes zong!!! Zing met me mee heeft hij niet eens gedaan helaas, wel weer de songfestivalmedley.. maargoed, 't liefst hoor ik toch z'n eigen nummers en daar heeft hij dan ook het meeste succes mee bij het publiek! Wat vinden jullie?
Maar daarnaast zong hij natuurlijk ook nog wat nummers van zichzelf en dat was gewoon weer super!
|
|
| Top |
|
|
Deeske
|
Post subject: Re: Gerard in Arnhem!! Posted: 07 Jun 2009, 11:14 |
|
|
|
Leuk dat je het naar je zin hebt gehad ! Ik ben ook wel weer toe aan een optreden, maar ja als je in het zuiden woont heb je vaak pech. Daar komt Geer niet zo vaak. En 1 uur enkele reis is voor mij de limit voor een optreden van een half uur. Het moet natuurlijk wel leuk blijven dat reizen !
|
|
wap88
|
Post subject: Re: Gerard in Arnhem!! Posted: 07 Jun 2009, 12:18 |
|
|
|
Ja voor zo'n kort optreden ga je inderdaad niet het hele land doorcrossen..
Dit was voor mij ook pas de 2e keer dat ik Geer heb zien optreden, ergens anders dan bij (z'n eigen) concerten of die van de Toppers. Het is altijd zo ver weg, dat ik 'm dus ook maar weinig zie.
|
|
| Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|